Çalışanlarınızın bilgilerini kaydedip performanslarını takip etmenizi sağlayan personel takip programlarıyla neler yapabilirsiniz?

Personel maliyeti nasıl hesaplanır?

Personel takip programı nedir?

Personel takip programları yöneticiler, çalışanlar ve müşteriler arasında anlık sağlıklı bilgi akışı olmasını sağlayan, verileri tek elde toplayarak iş süreçlerini hızlı ve verimli hale getiren yönetim yazılımlarıdır.

Personel takip programı ile neler yapabilirsiniz?

Bir personel takip programıyla

  • Çalışanlarınıza dair maaş, avans, izin, çalışma saatleri ve benzeri bütün bilgileri kaydedip istediğiniz zaman istediğiniz ayrıntıda görüntüleyebilirsiniz
  • Çalışanlarınıza iş ve görev atayabilirsiniz
  • Müşteri ve iş bilgisi kaydederek iş akışını takip edebilirsiniz
  • Gerçekleşen ve bekleyen işleri adım adım izleyebilirsiniz
  • Çalışanlarınızı tamamladıkları işler, aldıkları puanlar ve performanslarına göre değerlendirebilirsiniz
  • Belirlediğiniz zaman aralıkları ve detaylara göre farklı tipte raporlar alabilirsiniz
  • Ekibinizden farklı kişilere programı kullanma yetkisi verebilirsiniz
  • Verilerinizi yedekleyebilirsiniz

Personel takip programı kullanmanın avantajları nelerdir?

  • Personelinizin takip ettiği ve işletmenizin faaliyetlerinin devamlılığı için önemli olan tüm iş süreçlerini otomatize etmenizi sağlar
  • İş süreçlerinizi hızlandırarak verimliliğinizi ve işletme kârlılığınızı artırır
  • İş süreçlerinizin ve şirket içi iletişiminizin daha şeffaf olmasını sağlar
  • İş ve veri güvenliğini artırır
  • Çalışanlarınıza dair verileri analiz ederek insan kaynaklarını ilgilendiren kararları daha etkin almanızı sağlar
  • Gerçek zamanlı takip sağladığı için işletmenizin geleceğini ilgilendiren hayati kararları vaktinde almanızı sağlar, kötü sürprizleri engeller

Mikro Jump ile personel yönetimi

Büyümek isteyen KOBİ’lerin tercihi Mikro Jump ile siz de etkin bir personel yönetimi yapabilirsiniz. Mikro Jump’ın işletme yönetimi çözümleri arasında bulunan Personel Yönetimi modülü ile çalışanlarınızı sisteme tüm bilgileriyle (sicil kartları, puantaj işlemleri, borç ve devir tanımlamaları, izin kartları vb.) detaylı olarak kaydedebilir ve takip edebilirsiniz.  Bu modül ile ayrıca e-Bildirge’yi program üzerinden SGK’nin sistemine direkt olarak gönderebilirsiniz.

Neden Mikro Jump kullanmalısınız?

Mikro Fly ile insan kaynakları yönetimi

Mikro Yazılım’ın kapsamlı çözümü Mikro Fly, sektörünün lideri olmayı hedefleyen üretici ve büyük işletmelere etkin bir insan kaynakları yönetimi yapma imkanı sunar. Yazılımın işletme yönetimi çözümleri arasında bulunan İnsan Kaynakları Yönetimi modülü siz de ekibinizin performansını anlık olarak izleyebilir; izin, performans, kariyer ve eğitim planlamalarını kolayca yapabilir, çalışanlarınızı bilgi, yetenek ve birikimlerine göre değerlendirebilirsiniz.

Neden Mikro Fly kullanmalısınız?


İşletmeniz için en uygun Mikro yazılımını seçmek için tıklayın.