Teknik servis hizmeti verdiğiniz bir işletmeniz varsa hizmet kaliteniz için ekibiniz ve müşteriniz arasındaki iletişimin pürüzsüz ilerlediğinden emin olmalısınız. Bunu sağlamak için işinizi verimli bir şekilde planlamanız gerekiyor. Peki nasıl?

Neden Mikro Jump kullanmalısınız?” başlıklı yazıya da göz atmak ister misiniz?

Neden Mikro Fly kullanmalısınız?” başlıklı yazıya da göz atmak ister misiniz?

Arızalı cihazın teknik servise girişinden sonraki takip süreci hem sizin için hem de müşteriniz için çok önemlidir. İyi bir teknik servis programı ile onarım, teslimat, iptal, fiyatlandırma, giriş vb. servis hizmetlerinin takibini kolayca sağlayabilirsiniz.

Teknik servis programı nedir, ne işe yarar?

Satış sonrası servis hizmeti sağlıyorsanız işinizi bir teknik servis programı ile planlayabilirsiniz. Bir teknik servis programı ile müşteri bilgilerinizi, sattığınız ürünün bilgilerini ve geçmiş servis bilgilerini kaydedebilir ve istediğiniz zaman görüntüleyebilirsiniz. Tek tuşla sorumlu kişiye iş emri atayabilir, servis sürecinizi uçtan uca takip ve kontrol edebilirsiniz.

Teknik servis programı kullanarak;

  • Müşterilerinizi, onların iletişim bilgilerini ve şirketinizle olan etkileşimlerine dair verileri bir arada saklayıp kolayca takip edersiniz. Müşteri bilgilerinizi daima güncel tutar, müşterinizin sizden aldığı önceki hizmetlerin kaydını tuttuğunuz için ona daha etkili bir hizmet verir, daha doğru yönlendirmeler yaparsınız. Böylece hem müşterilerinizle kurduğunuzun iletişimin kalitesini artar hem de onlara daha iyi hizmet sunarsınız.
  • Teknik servis ekibinizin güncel durumunu kontrol eder, uygun kişilere kolayca iş emri atarsınız. Böylece personelin performansını da takip etme şansınız olur.
  • Teknik servisin haftalık ve aylık planını oluşturup işinizi daha kolay takip edersiniz.
  • Otomatize olmuş iş süreçleri sayesinde zaman ve enerji kaybını önler, maliyetlerini düşürüp karlılığınızı ve hizmet kalitenizi artırırsınız.
  • Teknik servisinizin elde ettiği verilere kurumunuzdan yetkisi olan herkes istediği an istediği yerden erişir, yönetim ve karar alma kabiliyetiniz artar. Organizasyon yapınızda ya da ekibinizde değişiklik olsa bile bu müşterileriniz ve hizmetleriniz bu değişiklikten etkilenmez.

 

Mikro Jump ve Mikro Fly ile teknik servis takibi kolaylığı

Mikro Jump ve Mikro Fly‘ın Sektörel Çözümleri arasındakiTamir / Teknik Servis Yönetimi ile servis noktalarınızı baştan sona yönetir, müşterilerinizden gelen servis taleplerini (garanti dâhilindeki ve haricindeki) tek tuşla ilgili servis noktasına iş emri olarak atayabilirsiniz. Ayrıca servis süreçlerinizi uçtan uca takip edebilirsiniz.


Mikro Jump hakkında daha fazla bilgi alın ve hemen ücretsiz demo talep edin.

Mikro Fly hakkında daha fazla bilgi alın ve hemen ücretsiz demo talep edin.

İşletmeniz için en uygun Mikro yazılımını seçmek için tıklayın.