Süreçleri tamamen dijitalleşmiş, organizasyonu, ekibi, iş akışı, ürün ve hizmetleri müşteri odaklı hale gelmiş bir şirket mi olmak istiyorsunuz? O halde iyi bir müşteri takip programına ihtiyacınız var.

Müşterilerinizle sürdürülebilir bir ilişki kurarak şirket karlılığınızı artırmak istiyorsanız müşterilerinizin tüm bilgi ve etkileşimlerini kayıt altına almalısınız. Bu süreci kolaylaştırmak için kontak yönetimi, satış süreci yönetimi, servis yönetimi, kampanya yönetimi gibi hizmetler sunan bir müşteri yönetim programı kullanmalısınız. Bu program size yalnızca bir müşteri veri tabanı sunmamalı, aynı zamanda pazarlama faaliyetlerinize yardım eden çok yönlü bir platform olmalıdır.

 Mikro Jump ve Mikro Fly‘ın Satış ve Müşteri Yönetimi programı ile müşterilerinizi tüm bilgileriyle sisteme kolaylıkla tanımlayabilir, böylece satış fırsatını hiçbir zaman kaçırmazsınız. Satış irsaliyesi düzenleyebilir, tek tuşla faturaya dönüştürebilirsiniz. Günlük, aylık, yıllık veya belirli tarih aralığında raporlar alarak satışlarınızın durumunu analiz edip satış taktiklerinizi oluşturabilirsiniz. Mikro Jump ve Mikro Fly ile müşteri sadakati oluşturmaya, mevcut müşterilerinizi koruyup portföyünüze yenilerini eklemeye çok yakınsınız!

İyi bir müşteri takip programında bulunması 6 özelik 

1. Mevcut müşterilerle daha iyi iletişim kurmanızı sağlamalı.

İyi bir müşteri takip programı, tüm müşteri etkileşimlerini bir araya toplayıp kolayca takip etmenizi sağlamalı. Böylece müşterilerinizle kurduğunuzun iletişimin kalitesini artırıp onlara daha iyi ürün ve hizmet sunma şansını elde edersiniz.

2. Potansiyel müşterilerle buluşmanıza yardım etmeli.

İyi bir müşteri takip programı, tıpkı mevcut müşterileriniz gibi potansiyel müşterilerinizi de tanımlayıp sınıflandırmanıza olanak tanımalı. Potansiyel müşterilerinizin etkileşimlerini takip ederek onların ürün ve hizmetleriniz ile şirketinizle kurdukları ilişkiyi anlayabilir, bu sayede sadakat oluşturmak için daha kolay strateji üretebilirsiniz.

3. Satış sürecini otomatize etmenize yardım etmeli.

İyi bir müşteri takip programı satış işlemlerinizi kolaylaştırıp satış personelinizin gerçek zamanlı performansını takip etmenizi sağlamalı.

4. Pazarlama elinizi güçlendirmeli.

Kullandığınız müşteri takip programı ile kullandığınız pazarlama fonksiyonlarını otomatize edebilmelisiniz. Böylece daha kolay kampanya oluşturup yönetebilirsiniz. Bu da işletmeniz için yeni fırsatlar anlamına gelir. Ayrıca, stratejiniz dahilinde attığınız adımların işletmenizin işine yarayıp yaramadığını da görmüş olur ve karlılığınızı daha kolay ölçebilirsiniz.

5. Müşteri hizmetlerinizin daha verimli çalışmasına yardım etmeli.

Müşteri hizmetleri ve çağrı merkezi operasyonlarınız, iyi bir müşteri takip çözümüyle müşteri bilgilerini her zaman güncel tutabilir. Böylece bilgilendirme, arama ve yönlendirme işlemlerini daha hızlı çözersiniz. Bu da hizmet kalitenizin artması anlamını taşır.

6. Kurum kültürünün ve işleyişinin kalıcı olmasına yardım etmeli.

Müşteri takip çözümleri, müşterilerinizle ilgili bilgileri kolayca takip etmenizi ve kurumunuzda yetkisi olan herkesin istediği an erişebileceği ve yönetebileceği şekilde depolamanızı sağlar. Böylece organizasyon yapınızda ya da ekibinizde değişiklik olsa bile bu müşterilerinizle olan ilişkileri etkilemez. Aslında, iyi bir müşteri takip programı, kurduğunuz sistemi içindeki bileşen ve değişkenlerden bağımsız olarak korumanızı sağlar.

Neden Mikro Jump kullanmalısınız?” başlıklı yazıya da göz atmak ister misiniz?

Neden Mikro Fly kullanmalısınız?” başlıklı yazıya da göz atmak ister misiniz?


Mikro Jump hakkında daha fazla bilgi alın ve hemen ücretsiz demo talep edin.

Mikro Fly hakkında daha fazla bilgi alın ve hemen ücretsiz demo talep edin.

İşletmeniz için en uygun Mikro yazılımını seçmek için tıklayın.