Mağaza yazılımı nedir?
Mağaza yazılımları, mağazanızın ihtiyaç duyduğu ticari süreçleri gerçekleştirmek için tasarlanmış
yazılımlardır. Mağazanızın her türden işlemini ve özellikle satış ve stok işlemlerini, yönetebilmeniz için
hizmetinize sunulmuşlardır. Kullanımları kolay, ara yüzleri de sade olduğu için kullanıcı dostudurlar.
Mağazanız için gerekli olan işlevlerden daha fazlasını içermez ve gereksiz teknik detaylarla sizi
boğmazlar. Bu sayede mağaza yazılımları kullanarak kafanız karışmadan mağazanızın her türden
sürecini yönetebilirsiniz.
İyi bir mağaza yazılımında bulunması gerekenler
Mağazanızda her gün çok sayıda ve pek çok farklı türde işlem gerçekleşir. Bu işlemler arasında
boğulup, işin içinden çıkamaz hale geldiğinizi hissedebilirsiniz. Yapmanız gereken işlemleri zamandan
ve işgücünden tasarruf yaparak, bunun yanı sıra da hatasız bir şekilde yerine getirmeniz, mağazanızın
sektörel rekabette öne geçmesini sağlar. İşte bu nedenle size özel tasarlanmış bir mağaza yazılımı
kullanmalısınız. Size özel bir mağaza tasarımı ihtiyaçlarınıza göre tasarlanmış olup size fiş, fatura
hazırlama, ürünlerinizi kategorilendirme ve hızlı bir şekilde satış gerçekleştirme imkanı tanır.
İyi bir mağaza yazılımında bulunması gerekenlerden bazıları şunlardır:
Satış yönetimi: Satış sürecinizi müşterilerinizin istek ve arzularına göre yönetmek, performansınızı
analiz edip raporlamak, çalışan performansı takibi yapmak, müşteri yönetimini her adımda etkin bir
şekilde yönetmek için mağaza yazılımı kullanmalısınız.
Stok yönetimi: Alım, satım, kaynak planlama gibi süreçlerinizin verimliliği stok takibinizi nasıl
yaptığınızdan ciddi şekilde etkilenir. Bu nedenle stok takibinizin hatasız olması ve bu konudaki
verilerin güvenilir olması stok maliyetlerinizi en aza indirir. Bu sayede karlılığınız artar ve sektörel
rekabette öne geçersiniz.
Mikro Yazılım mağaza yazılımı çözümleri
Mikro Run, Mikro Jump ve Mikro Fly ile mağazanızın bütün süreçlerini kolayca yönetin!
Mikro Run’ın Satış ve Müşteri Yönetimi modülü ile mağazanızın bütün süreçlerini kolayca
yönetebilirsiniz. Satış ve müşterilerinizi sisteme tanıtabilir, satış irsaliyesi düzenleyebilir,
irsaliyelerinizi faturaya dönüştürebilirsiniz.
Mikro Run sayesinde satış ve müşterilerinizi sisteme tüm detaylarıyla tanımlayıp bu bilgilere
dilediğiniz zaman kolayca erişebilir, satış irsaliyesi düzenleyip pratik şekilde fatura oluşturabilir,
belirlediğiniz tarih aralıklarında rapor alabilirsiniz. Detaylı satış analiziyle yeni satış stratejileri
belirleyebilir, sektörel rekabette öne geçebilirsiniz. Birkaç şubesi olan ve çok sayıda çalışanı olan bir
KOBİ iseniz mağazanızın muhasebe süreçlerini Mikro Jump’ın ve büyük, uluslararası sektörel rekabete
hazırlanan bir şirketseniz çözüm ortağınız Mikro Fly’ın ana paketlerinin bir parçası olan Satış ve
Müşteri Yönetimi
modülüyle yönetebilirsiniz.

Mikro Jump ile satışlarınızı tüm aşamalarda yüksek verimlilikle yönetebilir, müşterileriniz için risk
limiti belirleyebilir, teklif sürecinden fatura aşamasına kadar tüm süreçleri etkin bir şekilde
yürütebilir, onay süreçleri oluşturup iş akışları hazırlayabilirsiniz. Hedef, verimlilik, performans gibi
faktörlere göre satış analizi yaparak performansınızı artırıp sektörel rekabette öne geçebilirsiniz.
Mikro Jump ve Mikro Fly’ın Stok/Ürün Yönetimi programı sayesinde mağazanızın envanter ve stok
takip süreçlerini kolayca yönetebilirsiniz. Bu modül sayesinde ürünlerinizi, hizmetlerinizi, bunlarla
ilgili her türden evrakınızı kaydedebilir; bunları istediğiniz kriterlere göre sıralayabilirsiniz. Stok,
ürün/hizmet değer ve hareket raporları oluşturabilirsiniz. Parti-lot, seri no, ana grup, alt grup,
tedarikçi, üretici, reyon, ambalaj, marka, sektör gibi pek çok kriter doğrultusunda tanımlama ve analiz
yapabilirsiniz. Minimum sipariş ve hedef miktarları belirleyebilir, ihtiyaç tanımlayabilir, hizmet satış
sözleşmeleriniz ve farklı dönemlerdeki hizmet gelirlerinizi kolaylıkla takip edebilirsiniz.