Bugün, e-ticaret siteleri başta olmak üzere birçok web site, müşterilerle anlık iletişim kurmayı sağlayan canlı destek sistemini kullanıyor. Peki bu sistemi mümkün kılan programlar neler, nasıl avantajları var?

Web siteniz, işletmenizin online kimliğidir. Sitenizi hem mevcut müşterileriniz, hem potansiyel müşterileriniz hem de  şimdiye dek ticari ilişki içerisine girdiğiniz başka insanlar ziyaret ediyor. Web sitenizi ziyaret eden tüm bu ziyaretçilere tatminkar ve kolay bir gezinme deneyimi sunmak, sorularını anında yanıtlayabilmek, böylece potansiyel ürün ve hizmet sunumu fırsatlarını faydanıza olacak şekilde değerlendirmek istemez misiniz? Böyle bir noktada ziyaretçinizle hızlıca iletişim kurabiliyor olmanız oldukça hayati bir öneme sahip. Canlı destek teknolojisi ile işletmenizi bu alanda güçlendirebilirsiniz. 

Canlı destek (live chat) nedir?

Canlı destek, bir web sitesi operatörünün (gerçek bir insan ya da bot) ziyaretçi ile kurduğu anlık iletişimdir. Bu iletişimin temel amacı, web siteye gelen ziyaretçiye sorularıyla ilgili yardım etmek, onu hedefine yönlendirmek ve siteden en iyi performansla faydalanmasını sağlamaktır. Web site içi müşteri desteği, müşterinizi ciddiye aldığınızı ve onların yanında olduğunuzu gösterir.

Canlı destek yazılımı nedir?

Müşteri iletişimi, telefon, email ve iletişim formu gibi araçlarla da gerçekleştirilebilir. Ancak bu iletişim web site içi canlı destek ile kurulduğunda çok daha dinamik ve pratik bir iletişim süreci yaşanır ve daha hızlı ve verimli sonuçlar alınır. Bu süreci optimize etmek için web site içi canlı destek program ve yazılımlarından faydalanılabilir. Bu müşterilerinizle iletişimin tek yolu olmayacaktır ancak müşterilerinize anında destek olmanızı sağlayacak, onları doğru ürün ve hizmetlere yönlendirmenize olanak sunacak, bir sorun varsa büyümeden çözme becerinizi artıracak, müşterinizden anlık yorum ve görüş alma şansını sunacaktır. Canlı destek bu anlamda, şirketinizin gelirlerini artırma yolunda da önemli bir adım niteliğindedir. 

Neden canlı destek yazılımı kullanmalısınız?

  • Hız kazanmak için: Müşterilerinizle iletişiminiz web site içi canlı destek yazılımları ile ciddi bir hız kazanır. Bu yazılımlarla Müşterilerinizi soru ve sorunlarını anında yanıtlayabilir ve çözümleyebilirsiniz. 
  • Verimlilik için: Çağrı merkezi verimliliği, web site içi canlı destek yazılımlarının çalışma verimliliğinden daha düşüktür.Ayrıca bu iletişim yazı dili ile kurulduğu için sesli görüşmede yaşanan yanlış aktarımların da önüne geçer ve görüşmelerin daha rahat olmasını sağlar. Bununla birlikte müşteriniz yazışmayı tekrar tekrar okuyup daha doğru şekilde anlayıp aksiyon alabilir.
  • Sağlıklı bir iletişim için: Müşterinizle aynı dili konuşmuyor olabilirsiniz. Aynı dili konuşsanız dahi aksan sorunu olabilir. Ancak canlı destek programı kullanarak karşılıklı yazışma ile bu problemi yaşamadan, doğru ifadelerle yanıt vermek kolaylaşır.

İşletmeniz için en uygun Mikro Yazılım programını seçmek için tıklayın.

Şimdi Mikro Yazılım programlarını kiralama modeliyle de kullanabilirsiniz.