2 Haziran 2015 Salı

EKO OFİS

Değerli Kullanıcılarımız,

Retail ürün ailesinin yeni üyesi Eko Ofis’i sizlere tanıtmanın heyecanını yaşıyoruz.

Eko Ofis adıyla satışa sunulacak ürünümüz tek şubeli mağaza ve marketlerde kullanılabilecektir.
Kullanıcıların ihtiyaçlarına tam anlamıyla cevap verecek olan Eko Ofis, kullanımıyla pratik, fiyatıyla ekonomiktir.

MODÜLLER
• Stok Yönetimi
• Hizmet ve Masraf Yönetimi
• Satın Alma Yönetimi
• Satış Yönetimi
• Finans Yönetimi
• Mağaza - Market Yönetimi

EKO OFİS, KOBİ PERAKENDE YÖNETİM SİSTEMİDİR.
Eko Ofis, sektörün ihtiyaçlarına göre bir araya getirilmiş market, mağaza ve perakendeciliğin her aşamasında uzmanlaşmış Mikro Yazılımevi ürünüdür. Böylelikle büyüyen iş hacminiz ve/veya çeşitlenen iş gereksinimlerinizde, işinize özel uygulamaları yine Mikro uzmanlığı ile karşılıyor olacaksınız.
  
MALİ ONAYLI POS VE YAZARKASALAR İLE MÜKEMMEL UYUM…
Eko Ofis programı, Türkiye genelinde mali onay almış olan neredeyse tüm POS ve akıllı yazar kasalar ile entegre çalışmaktadır. Sadece tek bir marka kullanma zorunluluğu bulunmamaktadır. Birden fazla marka ve modelde cihazı aynı anda standart ürün paketine dahil olarak ek masraf çıkarmadan kullanabilirsiniz.

ÇEVRE ÜNİTELER İLE ENTEGRASYON…
Eko Ofis programı, perakende sektöründe ihtiyaç duyulan her türlü donanım ile entegre çalışacak bir yapıda geliştirilmiştir. Bu özelliği ile, perakende sektöründe yaygın olarak kullanılan sistem terazileri, barkod yazıcı ve okuyucuları, fiyat gör sistemleri gibi birçok sektörel cihaz ile kolay ve zahmetsizce çalışabilmektedir.

Program içerisinde var olan veri aktarımı özelliğini, kullanıcı düzeyinde basit ayarlamalar ile ihtiyacınıza yönelik içerik ve formatlara sahip veri dosyalarının oluşmasını sağlayabilirsiniz.
Eko Ofis programının bu özelliği sayesinde marka ve modele bağlı kalmaksızın her türlü donanım ile uyumlu çalışan bir perakende sistemini yönetmenin getirileriyle işletmenizi daha verimli çalıştırma imkânı bulacaksınız.

SATIN ALMA YÖNETİMİ
Eko Ofis Satın alma modülü; işletmenin en kârlı satın almayı gerçekleştirmesi, satın alma öncesinde ve sonrasında işletmenin ideal stok seviyelerini tutturması, mal kabul sırasında ve sonrasında etkin bir kontrol mekanizması kurmasını sağlayacak şekilde tasarlanmıştır.

Bu modül, işletmenin yaptığı anlaşmalara göre en doğru satın alma operasyonunu gerçekleştirebileceği ve bu işlemlerin kontrolünü sağlayabileceği şekilde tasarlanmıştır.

Saygılarımızla,

MİKRO YAZILIMEVİ A.Ş.